Story
<p> </p>
<p class="MsoNormal"><strong><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;">Udfordringen</span></strong><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;"></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;">Hej alle! I næste weekend deltager jeg i en udfordring for GVI, velgørenhedsorganisation jeg arbejder for i Peru. Udfordringen går i al sin enkelhed ud på at cykle til Perus berømte Colca Canyon (verdens dybeste) for at samle penge ind til børnene her i Peru. Dag 1 (fredag den 23. marts) forlader vi Arequipa kl. 3. om natten for at påbegynde turen i 4400 m højde! Vi vil cykle mere end 7 timer og repelle 40 m ned, inden vi når vores stop for natten! </span><span style="font-family: Arial, sans-serif; font-size: 11.5pt;">Dag 2 vågner vi kl. 6 for at fortsætte turen mod Colca Canyon. Denne dag når vi højder på op mod 5000 m, hvilket nok skal blive noget af en udfordring! Luften vil være tynd og kroppen vil smerte, men undervejs vi vil have fantastiske udsigter, og pengene vi samler ind ved at begive os ud på denne tur, vil gå til et godt formål! </span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;"><strong>Hvorfor?</strong></span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;"><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;">Jeg valgte at deltage i denne udfordring for at samle så mange penge som muligt ind til disse børn. </span><span style="font-size: 11.5pt; font-family: Arial, sans-serif;">Selvom jeg kun har arbejdet med dem i kort tid, har forholdene disse børn lever under, allerede gjort et stort indtryk. Pengene du donerer vil bl.a. give dem adgang til rindende vand hver dag, mindst et varmt måltid mad om dagen samt ikke mindst uddannelse. </span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;"><span style="font-family: Arial, sans-serif; font-size: 11.5pt;">Jeg håber, at nogle af jer har lyst til at bakke op om dette initiativ! Spred endelig ordet. </span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;"><span style="font-family: Arial, sans-serif; font-size: 11.5pt;"> </span><span style="font-family: Arial, sans-serif; font-size: 11.5pt;">Og ønsk mig held og lykke!</span></p>
<p> </p>
